فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از عملیات ضربتی پلیس این شهرستان و محاصره عاملان نزاع مسلحانه در اروندکنار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی آبادان گفت : پس از وقوع یک فقره نزاع طایفه‌ای مسلحانه در اروندکنار، نیرو‌های عملیاتی کلانتری ۲۰ اروندکنار به محل درگیری اعزام شدند و با محاصره نمودن محل نزاع، مانع فرار مهاجمان مسلح که عاملان اصلی نزاع بوده اند، شده ودر یک اقدام ضربتی، ۲ دارنده سلاح گرم غیرمجاز را تسلیم خود کردند.

او افزود: ماموران پلیس از مهاجمان یک قبضه سلاح جنگی کلاش همراه با یک تیغه خشاب پُر از فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح سرد قمه کشف و ضبط کردند.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی علت حضور مسلحانه خود در نزاع طایفه‌ای را انتقام جویی از حوادث گذشته عنوان کردند ادامه داد: پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و سپس با حکم قاطع مرجع محترم قضایی راهی زندان شدند.

فرمانده انتظامی آبادان به دارندگان سلاح‌های غیرمجاز هشدار جدی داد و آن‌ها را هنجارشکنانی دانست که امنیت شهروندان را به خطر می‌اندازند.

او ادامه داد: آبادان جای عرض اندام و قدرت نمایی نیست و هر شخص و یا اشخاصی که برای قدرت نمایی، سرقت و یا اخلال در نظم عمومی شهروندان دست به سلاح غیرمجاز شوند، بدون شک توسط پلیس زمینگیر خواهند شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.