نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر به منظور معرفی کسب و کار‌های کوچک در پارک اقتصاد دیجیتال سمنان گشایش یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شاهچراغ مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان در آیین افتتاح گفت: این نمایشگاه در ۴۰ غرفه به صورت حضوری و مجازی انواع مشاغل مهارت محور که برای راه اندازی کسب و کار کمتر از ۱۰ میلیون تومان سرمایه لازم دارند و زمینه آموزش آن‌ها نیز در استان فراهم است، معرفی شده است.

سید حسین شاهچراغ گفت: مشبک کاری، قنادی، محصولات رزینی، چرم دوزی، طراحی و نقاشی روی پارچه، شمع سازی، فیروزه کوبی، تعمیرات سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، لامپ‌های الکتریکی، سیستم‌های حفاظتی، تهیه گیاهان دارویی، عروسک بافی، برقکاری ساختمان و انواع دوخت و دوز از جمله مهارت‌ها و کسب و کار‌هایی ارائه شده در این نمایشگاه است.

از ۶ هزار استاندارد آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور، ۲ هزار حرفه در مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد استان سمنان مجوز آموزش دارد.

نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر، امروز و فردا صبح‌ها ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها ۱۵ تا ۱۸ در پارک اقتصاد دیجیتال سمنان، جنب دانشگاه پیام نور به روی بازدید گنندگان باز است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.