رییس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان به صورت منطقه‌ای به میزبانی دامغان آغاز شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نعمت الله نعمتی رییس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان بیان کرد: مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان به همت فدراسیون جانبازان و معلولان و با حضور ۳۶ تیم در ۶ منطقه با نام جام مدافعان سلامت برگزار می‌شود که پس از صعود تیم دامغان به عنوان صدرنشین، میزبانی دور دوم را برعهده گرفت و هم‌اکنون در دور دوم ۱۸ تیم در قالب سه گروه ۶ تیم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مسابقات والیبال نشسته منطقه ششم لیگ دسته یکم باشگاه‌های کشور که با حضور ۹۰ والیبالیست در قالب ۶ تیم از سی‌ام آبان ماه امسال در سالن مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد مشهد آغاز شده بود، با دیدار دوره‌ای تیم‌های رقیب به انتخاب سه تیم برتر برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی، پایان یافت.

نعمتی اظهار داشت: هم اکنون نیز در مرحله دوم این رقابت ها، تیم‌های شهرداری دامغان، مس رفسنجان، هیات کردکوی، هیات بروجن، هیات بابل و والیبال نشسته شیراز، با یکدیگر رقابت می‌کنند و طبق نظر فدراسیون ۲ یا سه تیم به دور بعد راه پیدا می‌کنند.

رییس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان تصریح کرد: این مسابقات از فردا پنجشنبه تا ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در سالن‌های ورزشی استاندارد جانبازان و معلولان دامغان واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی دامغان فعال هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.