فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۲ سارقی که اقدام به سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه شهروندان در مناطق حاشیه‌ای آن شهرستان می کردند خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سرهنگ  ابراهیم کوچکزائی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه در معابر شهرستان "چابهار" موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد ۲ جوان موتورسوار در ساعات پایانی شب با سر و صورتی پوشیده اقدام به پرسه زنی در معابر و محلات حاشیه‌ای شهر کرده و با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه تحقیقات صورت گرفته و انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی، ۲ نفر در این خصوص شناسایی و متهمان در یک عملیات غافلگیرانه داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ کوچکزائی با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری با ۳ تیر جنگی بهمراه یک تیغه خشاب و کشف یک خودروی پراید سرقتی در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان که پس مواجه با مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در بازجویی‌های تکمیلی به ۵ فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و وجه شهروندان در سطح معابر شهرستان چابهار اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  گفت: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار