با اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان چابهار، سارقی که اقدام به سرقت کنتور‌های آب مجتمع‌های مسکونی شهرستان می‌کرد به دام افتاد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سرهنگ  ابراهیم کوچک زائی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتور آب منازل مسکونی سطح شهر چابهار، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان چابهار هنگام گشت زنی‌های هدفمند، در یکی از خیابان‌های چابهار به فردی که در حال جابه جایی دو عدد کنتور آب از درب مجتمع مسکونی بود مشکوک شدند.

وی گفت: متهم ۳۱ ساله با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ کوچک زائی در ادامه گفت: این سارق که توجیهی برای اقدام خود نداشت پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به ۶ فقره سرقت کنتور آب در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت: شهروندان ضمن رعایت کامل توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از هر گونه سرقت، در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار