نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دهگلان درجریان گشت و کنترل زیستگاه ها یک متخلف را که بصورت غیر مجاز اقدام به شکار یک بطانه سنجاب کرده بود دستگیر کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آکو محمدی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دهگلان گفت: در پی گشت و کنترل نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره از مناطق و زیستگاهها، موفق به کشف یک بطانه سنجاب و یک عدد قفس فلزی از فرد خاطی شدند.

 محمدی افزود: این فرد خاطی با قصد شکار سنجاب در حوزه این شهرستان مستقر شده بود که با حضور به موقع یگان حفاظت از ادامه شکار غیر مجاز بازماند و دستگیر شد. پرونده متخلف یاد شده نیز پس از اخذ بهای ضرر و زیان وارده به محیط زیست، برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

محیط زیست و همه اجزای موجودآن از انفال الهی است و همه اقشار مختلف جامعه در قبال حفاظت از محیط زیست و حیات وحش مسئولند؛ لذا از همه شهروندان، همیاران و دوستداران فهیم محیط زیست درخواست می‌شود در صورت مشاهده یا اطلاع از هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مربوطه یا سامانه ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.