ایران در رشته والیبال نشسته در سطح یک جهان قرار دارد

نایب رییس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه گفت: والیبال نشسته ایران طی بیش از ۳۰ سال اخیر، در رتبه اول جهانی قرار دارد و در تلاشیم تا با حفظ آمادگی، این افتخار را برای خود حفظ کنیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، هادی رضایی نایب رییس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه  در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان به برنامه‌ها برای توسعه والیبال نشسته در سطح کشور و نسل جوان اشاره کرد و گفت:  آینده والیبال نشسته بر عهده جوانان است و امیدواریم با حضور این جوانان و تجربه پیشکسوتان بتوانیم افتخارآفرینی را همچنان برای خود کسب کنیم.

او ادامه داد: در حال حاضر، مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور در شهر دامغان آغاز شده است و این همت و تلاش هیات جانبازان استان سمنان و مسوولان دامغان ستودنی است.

رضایی اظهار داشت: در این مسابقات ۳۲ تیم حضور داشتند که این تعداد تیم و توان بالای آن‌ها نشان دهنده این نکته است که ورزش والیبال نشسته در سطح بالایی قرار دارد و در آینده نزدیک، با برگزاری یک دوره مسابقه از این استعداد‌ها برای تیم ملی استفاده می‌شود و بازیکنان مطرح، افتخارات والیبال نشسته کشور خواهند شد.

مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته دهه فجر در مشهد برگزار می‌شود

رضایی تصریح کرد: مسابقه قهرمانی کشور در رشته والیبال نشسته با حضور ۳۰ استان کشور، دهه فجر امسال در مشهد برگزار می‌شود.

او افزود: در این دوره از مسابقات در تمامی تیم‌ها باید چهار جوان و هشت بزرگسال شرکت داشته باشند که امیدواریم با حضور جوانان، تجربه پیشکسوتان به جوانان منتقل شود.

 هادی رضایی به منظور شرکت در آیین افتتاح مسابقات لیگ دسته یک کشور در دامغان حضور پیدا کرد.

رضایی سال‌ها علاوه بر هدایت تیم ملی والیبال نشسته کشور در رقابت‌های مختلف جهانی و المپیکی سرپرستی کاروان پارالمپیک ایران را نیز برعهده داشته است.

مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان به همت فدراسیون جانبازان و معلولان و با حضور ۳۶ تیم در ۶ منطقه با نام جام مدافعان سلامت برگزار می‌شود که پس از صعود تیم دامغان به عنوان صدرنشین، میزبانی دور دوم را برعهده گرفت و هم اکنون در مرحله دوم این رقابت ها، تیم‌های شهرداری دامغان، مس رفسنجان، هیات کردکوی، هیات بروجن، هیات بابل و والیبال نشسته شیراز، با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان، سه تیم به دور بعد راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.