مدیر مسجد تاریخی موقوفه نصیرالملک شیراز گفت: مراسم‌های سوگواری دهه اول و دوم فاطمیه با رعایت اصول بهداشتی در این مسجد برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام مجتبی خوشرنگ با اعلام ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری دهه فاطمیه در مسجد نصیرالملک شیراز گفت: این مراسم‌ها از روز جمعه ۲۶ آذر ماه در قالب سوگواره دهه فاطمیه اول و ۱۳ دی ماه سوگواره دهه فاطمیه دوم با رعایتشیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مدیر مسجد نصرالملک شیراز افزود: سخنرانی و مداحی با حضور علماء برجسته و مداحان کشوری از جمله برنامه‌های این دو سوگواره خواهد بود.

او از حضوز آیات عظام ملک حسینی و رضوی اردکانی در مراسم‌های دهه فاطمیه در این مسجد تاریخی خبر داد و گفت: از دیگر سخنرانان این برنامه‌های معنوی حجج‌الاسلام کاظمی راد، فرهنگی و یوسفعلی هستند؛ که در خصوص جایگاه و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س)، اهمیت ایام فاطمیه در فرهنگ شیعه و مسائل روز به سخنرانی و روضه خوانی می‌پردازند.

خوشرنگ ضمن اعلام مدت زمان این مراسم‌ها گفت: آیین مداحی نیز با حضور مداحان اهلبیت (ع) حاج سیدعباس انجوی، حاج حسن جوکار، کربلایی علی پاکیزه و حاج امیر راستی برگزار خواهد شد و هر برنامه به مدت دو ساعت از ۱۹ تا ۲۱ با همراهی عزاداران فاطمی در شبستان و حیاط مسجد زیبای موقوفه نصیرالملک شیراز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار