استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به تولید داخلی و بی‌نیازی به خارج، تحریم‌های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اثر می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری امروز پنجشنبه دیدار با خانوداه شهدا و ایثارگران شهرستان اردل با اشاره به لزوم اعتمادسازی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: توجه به تولید داخلی و بی‌نیازی به خارج، تحریم‌های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اثر می‌کند.

او افزود: در این سفر از طرح‌های مختلف و مهم شهرستان اردل بازدید و دستورات لازم برای تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها صادر شد.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمات ارزنده‌ای در نقاط مختلف کشور از جمله چهارمحال و بختیاری و شهرستان اردل ارائه شده است که با قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

او ادامه داد: دستیابی به شاخص‌های توسعه و تحقق توسعه جهشی در چهارمحال و بختیاری به منابع دولتی، میزان تحقق برنامه‌های ۱۴۰۰، تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۱، استفاده از ظرفیت بنیاد‌ها و قرارگاه‌ها، بهره‌گیری از توان بخش خصوصی، همت و کمک گروه‌های مختلف نیاز دارد.

حیدری گفت: طرح‌های نیمه‌تمام، تاثیرگذار و دارای افزون‌بر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی بررسی و در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شود.

او با اشاره به محدودیت در استفاده از منابع دولتی گفت: بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالای بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

حیدری تاکید کرد: در برابر جنگ اقتصادی دشمن، انجام فعالیت‌های اقتصادی، اعتمادسازی بین سرمایه‌گذاران داخلی، توسعه زیرساخت‌های گردشگری، تلاش برای تولید درآمد، روان‌سازی ارتباط مسوولان با مردم و حفظ کرامت انسانی ضروری است.

او افزود: به منظور تسریع در روند اجرای طرح‌ها و بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به مردم مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری از توان مسوولان ملی بهره‌گیری می‌شود.

حیدری تصریح کرد: برای دستیابی به شاخص‌های توسعه در شهرستان اردل کارگروه‌های تخصصی تشکیل و نسبت به پیگیری امور به‌صورت ویژه اقدام شود.

او یادآور شد: وام‌دار هیچ گروه و جناحی نیستم و از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده و بهره‌گیری می‌کنم.

حیدری اظهار داشت: خدمت به مردم یک تکلیف است و باید تلاش کرد چهره محرومیت از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری برطرف شود تا شرمنده شهدا و خانواده‌های آنان نشویم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار