سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۶ نفر در مهم‌ترین حوادث ویژه استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان گفت: در یکی از این حوادث که ساعت ۲۱ شامگاه پنجشنبه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد دو دستگاه خودروی سمند و پژو در کمربندی سپاهان شهر- شهر ابریشم با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

وی گفت: برای امدادرسانی به این حادثه دو دستگاه آمبولانس اعزام شد که پنج مصدوم این حادثه شامل دو خانم و سه آقا را به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه گازگرفتگی در اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۲۴ بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در نائین خیابان آیت اتفاق افتاده بود، گفت: این حادثه چهار نفر اعضای یک خانواده مسموم شده بودند که با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند.

عابدی همچنین به تصادف زنجیره‌ای در محور اصفهان خیابان کمال اسماعیل اشاره کرد و گفت: در این حادثه که ساعت ۲ و ۲۰ دقیقه بامداد گزارش شد دو خودروی پراید، یک خودروی پیکان و یک خودروی پژو پارس با یکدیگر برخورد کردند.

وی گفت: این حادثه نیز هفت مصدوم شامل چهار آقا و سه نفر خانم داشت که با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های کاشانی و الزهرا اعزام شدند.

منبع:مهر

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.