کشور‌های عضو گروه ۱+۴ و آمریکا (بدون حضور ایران) در آستانه برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین تشکیل جلسه دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کشور‌های عضو گروه ۱+۴ و آمریکا (بدون حضور ایران) ظهر امروز جمعه در آستانه برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین تشکیل جلسه دادند.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در نشست وین در توئیتی در این باره نوشت: شرکت‌کنندگان برجام (بدون حضور ایران) جلسه هماهنگی برای بررسی نتایج بدست آمده در دور هفتم مذاکرات وین برگزار کردند.

او افزود: بعد از این نشست غیررسمی، جلسه رسمی کمیسیون مشترک برگزار می‌شود.

کمیسیون مشترک برجام امروز جمعه قرار است ساعت ۱۴ به وقت محلی (۱۶:۳۰ به وقت ایران) در وین برگزار شود.

ساعاتی پیش علی باقری، مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین در توئیتر خود نوشت: پس از رایزنی‌ها با دیگر هیات‌ها، بعد از ظهر روز گذشته من و انریکه مورا برای ارزیابی وضعیت و بحث درباره مسیر پیش رو دیدار کردیم.

باقری در ادامه گفت: این هفته پیشرفت خوبی داشتیم. امروز (جمعه) کمیسیون مشترک خواهیم داشت و بعد از یک وقفه چند روزه، مذاکرات را ادامه خواهیم داد.

دور جدید مذاکرات احیای برجام پس از وقفه‌ای چند ماهه در وین، پایتخت اتریش در حال انجام است و تیم مذاکره‌ کننده ایران به ریاست «علی باقری کنی» معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان همچنان در وین به سر می‌برند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
سلام از مجلس شورای اسلامی،رئیس جمهور میخواهیم فکری به حال اشتغال چندمیلیون فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار لیسانس و فوق لیسانس،سربازی رفته،عضو خانواده ایثارگر،بسیجی و شورای پایگاه می‌کرد که هر چه دارند از امنیتی هست که این عزیزان فی سبیل الله براشون درست کردند،اینها نه کاری دارند،نه خانه ای،نه خودرویی،حداقل دولت دومیلیارد تومن وام بانکی بدون سود و بدون ضامن به این عزیزان بدند،چون هیشکی ضامن یک بیکار نمیشود.علم بهتر است یا ثروت،عدالت برای همه مردم ایران.نصیروندگرمی.با تشکر
آخرین اخبار