دبیر فدراسیون جودو کشور گفت: آمادگی داریم تا با اعزام مربیان خوب و نخبه پروری در این زمینه، شاهد حضور ورزشکاران خوزستان در المپیک باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صدیقه کعبی دبیر فدراسیون جودو کشور می‌گوید مربیان قهرمان پرور خیلی خوبی در خوزستان وجود دارد که انتظار می‌رود با برنامه ریزی آموزشی هیات استان و حمایت فدراسیون مجددا شاهد رشد و شکوفایی این رشته المپیکی در خوزستان و دیگر استان‌ها باشیم.

او در حاشیه برگزاری دوره مربیگری جودو در اهواز خوزستان را در رشته‌های رزمی به ویژه جودو دارای تاریخچه طلایی دانست که همواره ورزشکاران در میادین مختلف داخلی و خارجی افتخارآفرینی کردند.

کعبی گفت: فدراسیون این آمادگی را دارد که مربیان خوب خود را برای برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقا دانش مربیان به خوزستان اعزام کند تا مربیانی که با عشق این رشته را دنبال می‌کنند، نخبه پروری کرده و شاهد حضور ورزشکاران استان در المپیک و دیگر میادین باشیم.

دبیر فدراسیون جودو کشور در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون از باشگاه‌های جودو حمایت می‌کند گفت: حمایت از باشگاه‌های ورزشی جزو شرح وظایف اداره کل ورزش و جوانان بوده که در دستور کارشان است، اما فدراسیون حمایت معنوی خود را از باشگاه‌ها دارد.

این مقام مسئول یادآور شد که در ۲ سال اخیر موضوع کرونا به همه بخش‌های جامعه از جمله رشته جودو آسیب وارد کرد، اما به تازگی شاهد فعالیت مجدد جودو در خوزستان هستیم.

این دوره دانش افزایی با حضور ۵۰ مربی مرد و زن در باشگاه بدر اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.