زخمی شدن بیش از ۷۰ فلسطینی در موج جدید توحش رژیم صهیونیستی

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به مردم فلسطین در چند روستا در کرانه باختری شماری از آن‌ها را زخمی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بیش از ۷۰ فلسطینی در مقابله با یورش نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست به چند روستا در شهر نابلس در شمال کرانه باختری، زخمی شدند.

فلسطینی‌ها همچنین با یورش شهرک نشینان و نظامیان اشغالگر صهیونیست به منطقه جبل صبیح در شهرک بیتا در نابلس مقابله کردند. در شهرک قریوت در جنوب نابلس هم شماری از فلسطینی‌ها به علت حملات شهرک نشینان به خانه فلسطینی‌ها زخمی شدند.

شهرک نشینان صهیونیست به خانه فلسطینی‌ها یورش بردند و به شهروندان فلسطینی حمله کردند و در این حملات، چند نفر زخمی و بیمارستان منتقل شدند. از سوی دیگر؛ کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از افزایش میانگین عملیات موفقیت آمیز گروه‌های مقاومت فلسطینی در قتل صهیونیست‌ها ابراز نگرانی کرد.

این شبکه صهیونیستی به نقل از "آلون بن دیوید" تحلیلگر نظامی خود اعلام کرد، نظامیان اسرائیلی با وجود شرایط نامساعد جوی به جستجوی عوامل عملیات "حومش" ادامه می‌دهند و در واکنش به دریافت گزارش‌های اطلاعاتی مبنی بر احتمال افزایش عملیات فلسطینی ها، تجهیزات نظامی بیشتری را به کرانه باختری ارسال کرده اند.

نظامیان صهیونیست پس از کشته شدن یک شهرک نشین و زخمی شدن دو نفر دیگر در عملیات تیراندازی به آن‌ها از یک خودرو در نزدیک شهرک صهیونیست نشین حومش در کرانه باختری اشغالی، تجهیزات نظامی بیشتری را به این منطقه اعزام کرده و ورودی‌های شهر نابلس و شهرک‌های اطراف آن را بسته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار