برگزاری یادبود شهید کرباسی و شهدای فرهنگی شهرستان اردل

اولین یادبود شهید تازه شناسایی شده محمدعلی کرباسی و یادواره ۵ شهید فرهنگی شهرستان اردل در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اولین یادبود شهید تازه شناسایی شده محمدعلی کرباسی و یادواره ۵ شهید فرهنگی شهرستان اردل در معراج شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

مردم شهرستان «اردل» با برگزاری مراسم یادبود شهید"محمدعلی کرباسی" بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
سرباز شهید «محمدعلی کرباسی راوری» متولد سال ۱۳۴۰ است که در کرمان با لشکر «۲۱ حمزه» به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات «بیت المقدس» به شهادت رسید و پیکر پاکش در منطقه جا ماند.

پیکر شهید «محمدعلی کرباسی راوری» در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان «اردل» به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد که با آزمایش DNA ‬هویت وی مشخص شد.


بیشتر بخوانید


هفته پیش خانواده این شهید والا مقام ، پس از ۳۹ سال دوری و فراق، به وصال برادر شهیدشان رسیدند اما پدر و مادرش در حسرت شنیدن خبری از فرزندشان، سال‌ها به صبر نشستند و چشم به در دوختند و در این چشم انتظاری دار فانی را وداع گفته بودند.

عین الله نصیری رییس آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: شهیدان صولت رئیسی، شهریار ظفری، خداداد میرزازاده، براتعلی جاویدفر و ایرج ظفریان، ۵ شهید فرهنگی شهرستان اردل هستند که در زمان جنگ از سر کلاس درس، با عشق به وطن به میدان جنگ اعزام و به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار