در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۸ هزار و ۹۸۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۵۰ واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۲۷ آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد ۲ هزار و ۱۴۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۵ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۸ هزار و ۹۸۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۵۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۷۷۱ واحد بر روی ارتفاع ۳۴۶ هزار و ۲۸۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد شپدیس، فولاد، خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس تا به این لحظه داشته‌اند.

شاخص فرابورس نیز با اُفت یک واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۶۸ واحدی قرار گرفت. همچنین غصینو بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق گذاشته است.

در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۴۹۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۷۳۰ واحد قرار گرفت. شپدیس، پارسان و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق دارند. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۲۳۳ واحد در ارتفاع ۳۴۶ هزار و ۷۴۳ واحد قرار گرفت.

شاخص هم وزن نیز با رشد ۱۴ واحد بر روی پله ۱۸ هزار و ۵۸۵ واحد قرار گرفت. غصینو نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است.

در ساعت ۱۲:۰۵ شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۷۴۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۸۰ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۳۹۰ واحد بر روی ارتفاع ۳۴۶ هزار و ۹۰۰ واحد قرار گرفت.

سه نماد شپدیس، پارسان و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۶ واحد بر روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۸۷ واحدی قرار گرفت. در این لحظه ۷۰ نماد درصف خرید و ۹۶ نماد در صف فروش هستند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۳۳۶ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۵۷۴ واحدی ایستاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار