جمع آوری ۵۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین از جمع آوری ۵۵ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری استان در ۸ ماه امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در مراسم آغاز به کار مراکز نیکوکاری "دست‌های مهربان" و "فدک" از جمع آوری ۵۵ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری استان در ۸ ماه امسال خبر داد و گفت: مرکز نیکوکاری، نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیست بلکه یک مرکز مردمی و خیریه است که برای فرهنگ سازی انفاق تلاش می‌کند و در واقع، دفتر پیشخوان نیکوکاری است.

فرهادی افزود: امروز مرکز نیکوکاری در استان قزوین همچون گذشته با رویکرد تأمین معیشت تأسیس نمی‌شود بلکه مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغالزایی، کارآفرینی، دانش آموزی و فرهنگی را در استان داریم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: عموم مردم نیکوکار که در حال حاضر فعالیت‌های مختلف نیکوکارانه دارند، با راه اندازی مرکز نیکوکاری می‌توانند تلاش خود را منسجم‌تر و جدی‌تر کنند چراکه مراکز نیکوکاری با اتصال به نرم افزاری ویژه از امکان رصد و پیگیری کمک‌ها بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.