سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آستانه دومین سالگرد شهادتش در ساحل بوشهر رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امید پارسایی‌فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر در مراسم رونمایی از سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی سردیس این شهید در ساحل بوشهر و در کنار تندیس شهید رئیسعلی دلواری نصب شد.

او افزود: این سردیس با پایه‌اش، در مجموع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر ارتفاع دارد و آن را نادر قشقایی از هنرمندان شاخص ملی ساخته است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر ادامه داد: شهید رئیسعلی دلوار و شهید سلیمانی هر دو برای استقلال و آزادی ایران جانفشانی کردند.

پارسایی‌فر گفت: رونمایی از سردیس شهید سلیمانی یکی از برنامه‌های کاروان هنری «روایت حبیب» است که به مناسبت شهادت او، از کرمان زادگاه این شهید به نقاط مختلف کشور می‌روند و برنامه‌هایی اجرا می‌کنند.

برنامه‌های کاروان «روایت حبیب» از دیشب (جمعه‌) در بوشهر با مشارکت حوزه هنری، مکتب سردار قاسم سلیمانی و دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.

 شعرخوانی، نماهنگ، فیلم کوتاه و تیزر فرهنگی، تئاتر، حماسه‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و سرود با مشارکت هنرمندان ملی و استانی با موضوع سردار مقاومت شهید سلیمانی و شهدای مقاومت استان بوشهر از جمله برنامه‌های این کاروان است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.