نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید تلاش کرد تا فرهنگ عدالت محوری و عدالت خواهی در مردم هر چه بیشتر بیدار شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با استاندار با بیان اینکه شاهراه ورود مردم به دین، عدالت است، گفت: خدا فرمود کاری کنید که مردم خودشان و به اختیار خود برای اجرای عدالت حرکت کنند و در این مسیر باید تلاش کرد تا فرهنگ عدالت محوری و عدالت خواهی در مردم هر چه بیشتر بیدار شود.

امام جمعه قزوین افزود: عمل به آیه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» ما را به بالاترین سطح نظامی رسانده است و در حوزه‌های دیگر هم اگر بنای خود را بر این مهم و اقامه آیات قرآن بگذاریم، موفق خواهیم شد.

وی اضافه کرد: عدالت یکی از مطالبات جدی قرآن است و باید دید که چه کار‌هایی برای عدالت در استان قزوین انجام داده ایم و با مشخص کردن جایگاه خودمان در این عرصه مهم تلاش کنیم رو به پیشرفت باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: در بدو شروع کارتان اگر تحولاتی واقعی و اصولی انجام بگیرد، موجب خوشحالی و امیدواری مردم خواهد شد؛ مثلا اگر با حذف دلال در یک حوزه‌ای بتوانید قیمت محصولی را کاهش بدهید، مردم امیدوار خواهند شد و این کار‌های زودبازده بسیار موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی کشور برای خدمت به مردم ویژه و خاص است، اظهار کرد: ما در هیچ دوره‌ای به اندازه امروز فرصت خدمت رسانی به مردم را نداشته ایم و حتی در دوران شهید رجایی نیز چنین فرصتی که امروز پیش آمده، وجود نداشت.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: ما رهبری داریم که رهبری، حکومت و مدیریت را در کنار هم انجام می‌دهد و این مهم برای پیشبرد امور کشور در کنار مسئولان بسیار حائز اهمیت است و مسئولان باید این فرصت را قدر بدانند.

وی بیان کرد: هماهنگی بین دولت با رهبری بسیار ارزشمند است که نسبت به هر دورانی در بالاترین سطح قرار دارد و این فرصت باید به نحو مطلوب استفاده شود.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ضمن معرفی معاونان جدید استانداری، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آینده ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار