فرماندار اصفهان از مسئولان شهرستان خواست به صورت دوره‌ای به دیدار خانواده شهدا بروند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اصفهان گفت: باید در مقام عمل، قدردان خون شهیدان بود و خانواده این عزیزان را تکریم کنیم.

وی بر انعکاس برخی از اقدامات نیکوکارانه و عام‌المنفعه خانواده شهدا و دیگر اقدامات فرهنگی آنان همچون ثبت خاطرات شهدای گرانقدر تأکید کرد و گفت: همه باید خود را در برابر شهدا مسؤول بدانند.

احمدی مزین کردن کوچه‌ها، خیابان‌ها و میادین شهر و روستا‌ها به ویژه کلانشهر اصفهان به نام شهدا را از مهمترین اقدامات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیان و گفت: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و اداره‌ها به نصب تمثال مبارک شهدای گرانقدر در سطح شهرها، روستا‌ها و همچنین اداره‌ها اقدام کنند.

فرمانداری اصفهان با تأکید بر لزوم تغییر و تحول در این شورا برای کاربردی کردن مصوبه‌های آن گفت: شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، نیازمند توجه جدی مسؤولان بوده و با هم‌افزایی، هم‌اندیشی و اقدامات جهادگونه می‌توان اهداف آن را محقق کرد.

وی تهیه تقویم در حوزه ایثار و شهادت را حائز اهمیت دانست و از اعضای شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خواست با جدیت تقویمی جامع و روز شمار متشکل از یادواره‌ها، آئین‌ها و ... تهیه کنند.

احمدی نقش تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، پژوهشگران، اصناف و بازار، صدا و سیما و رسانه‌ها را در ترویج ایثار و شهادت مهم دانست و تلاش و ارائه راهکار‌های اجرایی و کاربردی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه بین جوانان و نوجوانان را خواستار شد.

فرماندار اصفهان با ابراز گلایه از کوتاهی برخی مسئولان شهرستان برای دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا از آن‌ها خواست به صورت دوره‌ای به دیدار خانواده شهدا بروند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار