دبیرکل جنبش انصارالله یمن همزمان با روز شهید در این کشور اعلام کرد برای رهایی از شر نیرو‌های ظلم مردم یمن باید مطابق فرهنگ ایمانی خود رفتار کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از المسیره، سید بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن به مناسبت روز شهید در این کشور گفت: روز شهید روزی بزرگی است و ردم ما همه ساله با فعالیت‌های فرهنگی و خیرخواهانه فراوان آن را جشن می‌گیرند تا بیانگر آگاهی از اهمیت این مناسبت باشد. هر قدمی برای مقابله با ظلم و پروژه‌های بردگی انسان باعث غرور و افتخار در روح انسان می‌شود.

او بلا و مصیبت دیدن شهادت را به دور از ایمان و آگاهی قرآنی خوانده و اعلام کرد نیرو‌های شیطانی و ظلم مردم یمن را رها نمی‌کنند تا آنطور که خدا خواسته است آزاد زندگی کنند، بنابراین یمنی‌ها باید به عنوان مردمی که مشتاق آزادی و استقلال هستند مطابق با فرهنگ ایمانی خود حرکت کنند.

دبیرکل جنبش انصارالله در ادامه افزود: ظالمان می‌خواهند ما را دربند نگه دارند، توانایی‌های ما را غارت کنند و ما را به بردگی بگیرند تا مطابق منافع آن‌ها عمل کنیم. مشکل دشمنان با ما این است که با تجاوز، کشتار و جنگ همه جانبه نظامی، اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی می‌خواهند اراده ما را بشکنند. مسلمانان در همه کشور‌های خود ملتی هستند که با توطئه‌های نظامی، امنیتی و اقتصادی و جنگ نرم هدف دشمنان قرار گرفته اند. دشمنان ملت می‌خواهند آزادی، عزت و استقلال را از آن غارت کنند و این‌ها مهمترین ثمرات اسلام است.

بدرالدین الحوثی اعلام کرد سربلند و سرافراز زندگی کردن انسان از ارزش‌های دین اسلام است و مسلمانان باید به دستور خداوند حرکت کنند تا از رضایت دنیا و آخرت خود برخوردار شوند.

دبیرکل انصارالله یمن نسل جدید این کشور را نسلی دانست که شهادت را دوست دارد و در نسلی آزاده است. او در خصوص جوانان این کشور گفت: دشمنان می‌بینند که چگونه جوانان ما با جدیت و صبر و استواری به جبهه‌ها می‌روند و در میدان مواضع قهرمانانه خود را ثبت می‌کنند. مردم در همه کشور‌ها از استواری و فداکاری جوانان ما در میدان جنگ تعجب می‌کنند، حتی اگر پابرهنه باشند. راز قهرمانی جوانان ما در میدان، معنویت فراوانی است که با آن به جبهه‌ها می‌روند.

او درباره تکریم خانواده‌های شهدا نیز گفت: بعد از شهید شدن فرزند خانواده‌ای ما باید به آن خانواده تکریم کنیم، با وجود وظیفه‌ای که ما در قبال خانواده‌ی شهدا داریم در برخی از موارد می‌بینیم خانواده‌هایی که از تمکن مالی برخوردار هستند به مردم و جبهه‌ها کمک می‌کنند ما همچنین در خصوص افراد فقیر وظیفه‌ای داریم و باید به آن‌ها رسیدگی شود.

دبیرکل انصارالله یمن با اشاره به تحولاتی که در میدان جنگ درجریان است اعلام کرد حوادث امروز گواه آن است که دستیابی به اهداف تجاوزگران غیرممکن شده است، مردم یمن نیز با هویت ایمانی خود از پذیرفتن ذلت سرباز می‌زنند. شرایطی که یمن از حیثیت خود غافل شود و درهم شکستن و مصادره آزادی را بپذیرید، پذیرش صلح نیست، بلکه تسلیم شدن است. یمن صلح را قبول دارد، اما تسلیم را نمی‌پذیرد و برای رسیدن به صلح دشمنان باید دست از تجاوز به این کشور بردارند و به اشغال خود پایان دهند.

بدرالدین الحوثی یمنی‌ها را مردمی خواند که خود متجاوز نیستند، اما در مقابله با تجاوز و اشغالگری و جنایت و محاصره ناعادلانه ایستادگی می‌کنند. دبیرکل انصارالله یمن اعلام کرد یمن معامله‌ای که با آن محاصره ظالمانه بر مردمش باقی بماند را قبول نخواهد کرد و مردم این کشور به عنوان یک مسئولیت انسانی، ایمانی، اخلاقی و به عنوان یک جهاد مقدس به مقابله با تجاوزات ادامه خواهند داد.

او نسل حال حاضر یمن را نسلی عنوان کرد که نسل‌های آینده به آن افتخار خواهند کرد. او همچنان خواستار اهتمام به مردان و زنانی شد که با فعالیت‌های خود به جبهه‌ها کمک می‌کنند.

یمن توافقی که با آن محاصره ظالمانه بر مردمش باقی بماند را قبول نخواهد کرد

یمن توافقی که با آن محاصره ظالمانه بر مردمش باقی بماند را قبول نخواهد کرد

یمن توافقی که با آن محاصره ظالمانه بر مردمش باقی بماند را قبول نخواهد کرد

یمن توافقی که با آن محاصره ظالمانه بر مردمش باقی بماند را قبول نخواهد کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار