با نزدیک‌شدن به اولین سالگرد حمله به کنگره، چندین ژنرال آمریکایی درباره بی‌نظمی و آشفتگی ارتش و احتمال وقوع کودتا در این کشور هشدار دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتن پست، چندین ژنرال آمریکایی با احتمال آن‌که تا سال ۲۰۲۴ در آمریکا کودتایی اتفاق بیفتد، نسبت به از هم‌پاشیدگی ارتش این کشور و به موجب آن جنگ داخلی در آمریکا هشدار دادند.

«پل ایتون» ژنرال سابق آمریکایی، «استیون اندرسون» سرتیپ سابق این کشور و همچنین «آنتونیو تاگوبا» سرلشکر سابق آمریکا، در یادداشتی آوردند: «درحالی‌که آمریکا همچنان چنددسته است، ما باید برای بدترین حالت آماده شویم. با نزدیک‌شدن به اولین سالگرد حمله به کنگره آمریکا، نگرانی ما نسبت به مسائل پس از انتخابات ۲۰۲۴ نیز بیشتر می‌شود، اگر ارتش آمریکا با مردمی که در آینده شورش می‌کنند، متحد شود، جنگی داخلی به وقوع می‌پیوندد.»

آن‌ها در ادامه هشدار دادند: «اگر وضعیت را بهبود ندهیم، احتمال فروپاشی سیاسی و اجتماعی در ارتش بالا می‌رود، در حمله به کنگره در سال گذشته تعداد بالایی از کهنه‌سربازان و نظامیان کنونی حضور داشتند، اگر تعداد آن‌ها در شورش بعدی بیشتر شود، ارتش از هم فرو می‌پاشد.»

آن‌ها در انتها تأکید کردند که پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) باید برای تقویت ارتش و فرماندهی راهی بیندیشد و دستور تحقیق درباره وضعیت اعضا را بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
انشاالله . تغاص خون بیش از چهل میلیون انسان بی گناه که در نتیجه سیاستهای احمقانه و جنگ طلبانه امریکا در 80 سال گذشته کشته شده اند غیر از این نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
قبل از اینکه آمریکا دنیا رو نابود کنه دنیا باید آمریکا رو نابود کنه
آخرین اخبار