مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از توزیع ۴۰۰ بسته یلدایی در بین تعدادی از نیازمندان شهرستان قزوین در طرح یلدانه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه در بلندترین شب سال، ۴۰۰ بسته یلدایی به همت خیران و داوطلبان خانه هلال مسجد شهید دستغیب تهیه شده است و بین تعدادی از نیازمندان شهرستان قزوین توزیع می‌شود.

وی افزود: ارزش ریالی این سبد‌های یلدایی ۹۰۰ میلیون ریال است که امیدواریم بتوانیم فرهنگ نیکوکاری و کمک به اقشار کم‌برخوردار جامعه را بیش از پیش ترویج دهیم.

آصفی با اشاره به جوانب دیگر اجرای طرح «یلدانه ۱۴۰۰» در استان، افزود: داوطلبان هلال‌احمر در اجرای این طرح با شعار یلدا برای همه، همدلی و مهربانی را گسترش می‌دهند و زمانی از بلندترین شب سال را صرف همراهی با آن‌هایی می‌کنند که یلدا را تنها و دور از خانواده هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: این طرح با هدف پاسداشت آیین سنتی شب یلدا و ایجاد روحیه نشاط و انگیزه در جامعه هدف، افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به هموطنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار