همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از فعالان حمل و نقل جاده‌ای در بخش مسافری و کالا، انجمن‌ها و شرکت‌های استان همدان قدردانی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در مراسم تجلیل از شرکت‌های برتر حوزه حمل و نقل کالا، مسافر، انجمن‌ها و رانندگان پرتلاش که با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن کنفرانس راهداری همدان برگزار شد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با تبریک هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری گفت: در جهت گرامیداشت این حماسه بزرگ که رانندگان و کامیونداران به فرمان حضرت امام لبیک گفتند، روز حمل و نقل و رانندگان درسال ۱۳۷۶ به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسید.

صادقی راد در ادامه وضعیت حمل و نقل کالا در استان را کاملا عادی و روان دانست و افزود: سالانه ۱۲ میلیون تن کالا از طریق شرکت‌های حمل ونقل کالای استان جابجا می‌شود.

او با قدردانی از تلاش‌های فعالان عرصه مهم حمل ونقل در ایام کرونا تأکید کرد: همان گونه که کادر درمان، مدافعان سلامت هستند، دست‌اندرکاران حمل‌ونقل نیز مدافعان چرخه اقتصاد به شمار می‌روند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با تبریک ۲۶ آذر روز حمل و نقل و یکم دی ماه روز راهداری به شاغلان صنعت حمل و نقل بیان کرد: اصلی‌ترین زحمت متوجه خانواده‌های این تلاشگران و ایثارگران است که با تحمل همه مصائب سعی می‌کنند فضای کار جهادگونه را برای راهداران و رانندگان فراهم کنند.

صادقی راد در ادامه ضرورت ایمن‌سازی تردد‌ها را در حوزه حمل و نقل بار و مسافر یادآور شد و اضافه کرد: با حذف نقاط حادثه‌خیز و نصب روشنایی سعی بر این است تا این تردد‌ها به شکل مطلوب انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان افزود: با تلاش راهداران طرح خط کشی محور‌ها و روکش آسفالت در سالجاری انجام شده و در سایه این توجهات کاهش تصادفات جاده‌ای را شاهد بوده ایم.

در ادامه این نشست مسئولان شرکت‌های حوزه حمل و نقل کالا، مسافر، انجمن‌ها و رانندگان به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان با اهدای هدایایی از رانندگان و شرکت‌های برتر استان تجلیل شد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.