بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۸ آذر؛

دیدار وزیر امورخارجه با نخست وزیر پاکستان / رستم قاسمی در کنار سفیر ایران در آذربایجان / توئیت مدیر روابط عمومی بانک مرکزی درباره افزایش تجارت با کشورهای همسایه

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند. برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه تصاویری از دیدار با نخست وزیر پاکستان را در صفحه اش منتشر کرد:

"دیدار با نخست وزیر پاکستان"

پست امیرعبداللهیان

"در حاشیه نشست وزاری امورخارجه سازمان همکاری اسلامی در اسلام آباد پاکستان"

پست امیرعبداللهیان

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور توئیتی را از حضورش در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه کاشان در حسابش منتشر کرد:

"در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه کاشان به ۳۷ موضوع (فرابخشی و پیشران) سند تحول اشاره کردم و ۴ پایه تحول را: عدالت خواهی و ظلم ستیزی، تکیه بر مردم و جوانان، علم و فناوری و خانواده محوری ذکر کردم و از اساتید و نخبگان خواستم راهکار‌های خود برای تحقق این تحولات را ارائه دهند."

توئیت حسینی

مصطفی قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی رشته توئیتی را درباره افزایش تجارت با کشورهای همسایه در حسابش منتشر کرد:

"افزایش تجارت با همسایگان؛ آمار جدید از هشت ماه تجارت خارجی کشور.
در این مدت، بیش از ۶۳ میلیارد دلار سهم تجارت خارجی کشور بوده که از این میزان، ۳۳ میلیارد دلار (بیش از ۵۰ درصد) با کشور‌های همسایه بوده است.
این رقم، ۴۵ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

طبق آمار‌های بانک مرکزی، بازگشت ارز حاصل از صادرات غیرنفتی نیز در نه ماه گذشته در سامانه نیما معادل ۲۲.۴ میلیارد دلار است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

همچنین در سال جاری عرضه ارز در سامانه نیما توسط صادرکنندگان معادل بیست و یک میلیارد دلار بوده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشته است."

توئیت قمری وفا

توئیت قمری وفا

توئیت قمری وفا

سید عباس موسوی، سفیر ایران در آذربایجان با انتشار تصویری در کنار رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی نوشت:

"سیاست همسایگی و اولویت یافتن همسایگان جایگاه ویژه و مغتنمی در سیاست خارجی کشور یافته است. امروز مهمان مهندس رستم قاسمی وزیر عملگرای راه و شهرسازی و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان بودم که طی آن آخرین وضعیت روابط دوجانبه و پروژه‌های مشترک را مرور کردیم."

پست موسوی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
ما بالاخره نفهمیدیم این رستم قاسمی چکاره است وزیر نفته؟ وزیر راهه؟ وزیر امور خارجه است؟ وزیر ورزشه؟ آیاخودش میدونه چیکاره است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
همیشه اخبار اقتصادی مثبت پخش میشه ولی در عمل همه چیز گرون تر و مردم فقیر تر میشن. صادرات و ارز بیشتر و تجارت بیشتر با همسایه ها ارزونی خودتون اینا برا ما نون و آب نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
خدا عاقبت این مرزو بوم رو بخیر کنه با مسئولانی اینچنین....
مسئول فقط قاسم سلیمانی،
آخرین اخبار