مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بر میزان بارندگی های استان افزوده می شود و باید دستگاه های خدمات رسان در آماده باش کامل باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال می رود امشب و فردا بر شدت و میزان بارندگی های استان افزوده شود بنابراین باید تمامی دستگاه های خدمات رسان همچنان در آماده باش کامل باشند.

او شامگاه افزود: بارندگی های سامانه اخیر تا صبح روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و هم اینک بارش ها در مناطق کوهستانی و مرتفع استان به صورت برف است.

محمدی ادامه داد: در شبانه روز گذشته تاکنون راه حدود ۲۰۰ روستا بسته و یا نیمه مسدود شده بود که برخی از آن ها بازگشایی شده اند.

او تاکید کرد: البته هنوز هم راهداران در مناطق مختلف برفگیر استان از جمله شبلیز، زیلایی، موگرمون و دیگر مناطق استان درحال بازگشایی مسیرها هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اضافه کرد: در منطقه موگرمون شهرستان لنده یک دستگاه خودرو را آب برد که راننده نجات یافت.

او گفت: قطعی برق در بیش از ۶۰ روستای استان وجود دارد که همچنان در خاموشی به سر می برند.

محمدی افزود: بسیاری از ستون های برق در مناطقی از جمله سیلاب و کلوار، شبلیز و غیره به سبب حجم بالای بارش ها دچار شکستگی شده است.

محمدی از مردم استان خواست به ارتفاعات صعود نکنند، از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند، مزارع استخرهای ماهی در استان نکات لازم برای جلوگیری از خسارت را مد نظر قرار دهند و عشایر دام های خود را در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها نگه ندارند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.