معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:مه غلیظ در جاده‌های استان زنجان سبب کاهش شدید دید افقی رانندگان شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر مه غلیظ محور‌های زنجان _ابهر، خرمدره، بیجار و آزاد راه‌های زنجان _ قزوین و زنجان _تبریز را فرا گرفته است.

او بااشاره به اینکه وجود مه غلیظ موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است،  از رانندگان خواست تا برای تردد در جاده‌های استان زنجان از زنجیر چرخ استفاده کرده و خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و کنسروی  مجهز کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از فعالیت بیش از ۵۰۰ راهدار در طرح زمستانی راهداری خبر داد و گفت: این راهداران در ۳۱ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از محورهای ارتباطی  زنجان خدمات ارائه می‌دهند.

او افزود: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی های زنجان را دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.