سرپرست تیم فوتبال تراکتور از اعتراض به نحوه قضاوت داور بازی با تیم مس رفسنجان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتور، گفت: روز بازی تراکتور و مس رفسنجان، کمک داور را عوض کردند. امسال برای چندمین بار است که در بازی‌های تراکتور، اعضای تیم داوری قبل از شروع بازی عوض می‌شوند.

او افزود: با تصمیم اشتباه داور بازی، پنالتی تراکتور سوخت و در یکی دیگر از صحنه‌ها پیمان بابایی در آستانه به ثمر رساندن گل بود که داور آن صحنه را به ناحق آفساید اعلام کرد. در وقت‌های تلف شده وقت اضافه اول، بازیکن تراکتور در موقعیت بسیار خوب در داخل محوطه جریمه در حال زدن ضربه بود که داور ۳۰ ثانیه زودتر از وقت مقرر، پایان بازی را اعلام کرد.

محمودی گفت: من پس از پایان بازی با  نجاتی، ناظر داوری صحبت کردم که او هم اشتباهات داوری را تایید کرد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: تغییرات تیم داوری قبل از آغاز بازی و اشتباهات تاثیرگذار داوران، باعث ایجاد شائبه شده است؛ به‌ طوری که در ۳ بازی از چهار بازی گذشته (آلومینیوم اراک، مس در لیگ برتر و مس در جام حذفی)، اشتباهات داوری علیه تراکتور بوده اند و اکنون عذرخواهی و یا محرومیت تیم داوری هیچ دردی را دوا نمی‌کند.  

او گفت: با تمام احترامی که برای دپارتمان داوری قائل هستیم، اعتراضمان را به همراه فیلم بازی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم و انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به اتفاقات بازی تراکتور و مس تصمیم‌گیری شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار