مسئول روابط عمومی شرکت گاز البرز گفت: شهروندان در فصول بارندگی سال ضمن بازدید مستمر از کلاهک دوکش وسایل گاز سوز، مخاطرات مونوکسیدکربن را جدی بگیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی اصغر محسنی، مسئول روابط عمومی شرکت گاز البرز گفت: ورود سامانه های بارشی  همواره با وزش باد همراه بوده که خطری جدی برای جا به جایی کلاهک دودکش های وسایل گاز سوز است.

 مسئول روابط عمومی شرکت گاز البرز افزود: پرتاب این کلاهک ها به مکان دیگر با خطر گازگرفتگی برای ساکنان خانه ها و مکان های دیگر همراه است.

محسنی گفت: این روزها آسمان این استان ابری و همراه با بارش برف و باران است که انتظار می رود مردم در بازدید مستمر از لوله های وسایل گاز سوز نهایت دقت را به خرج دهند.

او افزود: از مشترکان گاز طبیعی درخواست می شود تا برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، ضمن بازدید دستگاه های گازسوز و گرمایشی، لوله و دودکش ها، شیلنگ و بست متصل به آن ها، از صحت عملکرد سیستم های مورد استفاده اطمینان حاصل کنند.

مسئول روابط عمومی شرکت گاز البرز گفت: مشترکان به کارگیری  راهکارهای مصرف بهینه گاز طبیعی، از جمله تنظیم درجه حرارت آبگرمکن و پکیج در فاصله بین ۵۰ تا ۶۰ و رعایت دمای رفاه فضای مورد استفاده بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد از مصرف بی رویه گاز پیشگیری کنند.

محسنی افزود: همچنین  مشترکان با  خاموش کردن وسایل گازسوز غیرضرور و فضاهای بلااستفاده، در فراهم نمودن امکان بهره مندی همگانی از انرژی مورد نیاز برای گرمایش و نیازهای روزانه کلیه هم استانی های عزیز، همیار شرکت گاز این استان  باشند.

او گفت: تلفن  ۱۹۴ امداد متمرکز و مکانیزه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات، پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره فنی است.

انتهای پیام/ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.