فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: فعالیت رسانه‌ها در انتشار اخبار، باید علاوه بر ایجاد آگاهی درجامعه امید و انگیزه هم ایجاد کند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار مظاهر مجیدی ,فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اهمیت پیوند رسانه با مردم و مسئولان، گفت: فعالیت اهالی رسانه برای انتشار اخبار و اطلاع رسانی در این فضا باید با ایجاد انگیزه در جامعه و امیدبخشی به مردم به عنوان یک اولویت همراه باشد.

 سردار «مظاهر مجیدی» روز سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، افزود: رسانه‌ها در حقیقت حلقه اتصال حاکمیت با مردم و جامعه هستند و برهمین اساس کارکرد رسانه در راستای اثرگذاری، بیان واقعیت‌ها و اطلاع رسانی، بسیار مهم و قابل توجه است.

او با اشاره به حساسیت کار رسانه و اهمیت کارکرد موثر و مطلوب آن در جامعه، اظهار داشت: در این میان شیوه بیان مطالب که توام با امیدبخشی و تقویت انگیزه در سطح جامعه و اقشار مختلف مردم باشد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: اهالی رسانه و فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی، هنرمندانی با ذوق و سلیقه هستند چراکه نگارش زیبا و بیان اثرگذار مطالب و انعکاس دقیق رویدادها، هنری بسیار ظریف است و فعالان این عرصه نیز همواره این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

سردار مجیدی با بیان اینکه پیام اصلی جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیانگر اهمیت موضوع بیان مطالبات مردمی از صدر اسلام تاکنون است، تصریح کرد: بیان اثرگذار، منطقی و منطبق بر واقعیت مسایل به عنوان یک اصل و اولویت باید همواره مورد توجه اهالی رسانه به عنوان یک کارکرد مهم و قابل توجه باشد.

او تصریح کرد: اصحاب رسانه در تولید مطالب و محتوا‌های خود باید به موضوع مهم شهدای شاخص استان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مرحله استانی با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد، ۹۷۰ اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال شد که برترین‌های این آثار امروز با برگزاری آیین اختتامیه در مرحله استانی معرفی شدند.

آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی ابن سینا همدان برگزار شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.