زنان سرپرست خانوار چهارمحال و بختیاری خدمات حقوقی رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرضیه جلیل‌پور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های حمایتی از زنان سرپرست خانواده گفت: زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست استان به‌‎مدت دوسال خدمات حقوقی رایگان دریافت می‌کنند.

او تاکید کرد: این خدمات در قالب امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر امور زنان و خانواده استانداری و کانون وکلای دادگستری استان ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


جلیل‌پور افزود: موضوع این تفاهم‌نامه ایجاد بستر مناسب به‌منظور استفاده از ظرفیت علمی و اجرایی کانون وکلای دادگستری در زمینه ارائه خدمات حقوقی، کارشناسی و مشاوره، تسهیل شرایط دسترسی آسان زنان بدسرپرست استان به خدمات حقوقی وکلای دادگستری در مراجع قضایی، شبه‌قضایی، انتظامی و اداری، معاضدت از حقوق زنان دارای سوابق کیفری و زندانی آزاد شده، کاهش مسائل و مشکلات خانواده‌های زنان سرپرست خانواده و زنان بدسرپرست مواجه با خشونت خانگی و اجتماعی از طریق برخورداری از مشاوره‌های حقوقی و معاضدت‌های قضایی است.

او اضافه کرد: هم‌افزایی در راستای رسیدگی به امور زنان قشر آسیب‌دیده و محروم چهارمحال و بختیاری، ارتقای دانش حقوقی زنان و کودکان و استفاده بهینه از امکانات برای خدمات‌رسانی بهتر به این قشر هدف اصلی امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر امور زنان و خانواده استانداری و کانون وکلای دادگستری استان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار