صنایع تبدیلی و فرآوری در بزرگ‌ترین باغ زیتون کشور در شهرستان زرین دشت راه اندازی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در سفر به شهرستان زرین دشت از بزرگ‌ترین باغ زیتون کشور بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این طرح کشاورزی قرار گرفت.

او بر رفع مشکلات این مجموعه ۷۰۰ هکتاری قول مساعد داد و گفت: به زودی مشکلات این مجموعه مرتفع شود.

ایمانیه اضافه کرد: برای تسهیل در چرخه تولید مجوعه ۷۰۰ هکتاری زیتون به زودی صنایع تبدیلی و فرآوری با مشارکت سرمایه گذار در این مکان ساخته خواهد شد.

استاندار فارس اظهار امیدواری کرد: با ساخت صنایع تبدیلی و فرآوری و آبیاری نوین علاوه بر افزایش تولید شاهد اشتغال دو برابری نیز در این مجموعه باشیم.

باغ زیتون شرکت خورشید بهارلو یکی از بزرگترین باغ‌های زیتون در استان فارس و کشور است و با احداث کارخانه روغن کشی و فرآوری زیتون ارزش افزوده چند برابر ایجاد می‌شود.

توسعه سیستم‌های نوین آبیاری در این باغ نیز از دیگر برنامه‌های پیش رو است که مساعدت‌های لازم به منظور رفع مشکل سیستم‌های آبیاری با توجه به مقررات موجود و در حد مقدورات صورت خواهد گرفت.

استاندار فارس و سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از باغ ۶۴۳ هکتاری زیتون و ۷۷ هکتاری مرکبات شرکت خورشید بهارلو، بازدید و مسائل و مشکلات را بررسی کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حجت اله ذکاوتمند
۱۰:۰۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
درود
ببخشی من اگر بخواهم با آقای دکتر بهارلو دارنده بزرگترین باغ زیتون کشور تماس داشته باشم چکونه میسر است می خواهم از راهنمایی های ایشان بهره ببرم
09131138493
آخرین اخبار