سرمربی تیم فوتبال فاینورد روتردام عملکرد بازیکن ایرانی تیمش برابر هیرنفین را عالی توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فاینورد در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ هلند در حضور ۷۵ دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش، توانست هیرنفین را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کند.

آرنه اسلات سرمربی تیم فوتبال فاینورد در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، عملکرد جهانبخش را عالی توصیف کرد.

اسلات برابر هیرنوین نسبت به هفته‌های اخیر ترکیب متفاوتی را انتخاب کرد. به دلیل مصدومیت لوئیس سینیسترا، ریس نلسون بازی کرد و در سمت راست او علیرضا جهانبخش را به ینس تورنسترا ترجیح داد. اسلات از هر دو بازیکن راضی بود.

اسلات در کنفرانس مطبوعاتی خود در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند این دو نفر چگونه بازی کردند، گفت: «تهدیدکننده و در نتیجه خوب». به همین دلیل است که من امروز علی را انتخاب کردم. فکر می‌کنم که در بازی مقابل خرونینگن و آژاکس ما بیشتر از سمت چپ خطرساز بودیم. علی در بازی با توئنته چندین بار بسیار تهدیدکننده بود،بنابراین وقتی علی بازی کرد ما در هر دو جناح خطرناک بودیم.

ما بازی مقابل هیرنوین را آنالیز و به بازی خانگی دور رفت نیز نگاه کردیم. سپس برآورد ما این بود که می‌توان با برتری در کناره‌ها به موفقیت رسید. در  بازی رفت در خانه هم گل اول را همینطور زدیم. به همین دلیل علی را انتخاب کردم و من فکر می‌کنم که آن‌ها عالی بودند. هر دو تهدید کننده بودند، اما به شدت هم در دفاع شرکت کردند تا از ایجاد فرصت توسط حریف جلوگیری کنند. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار