رییس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: آزمون پایان ترم سال تحصیلی جاری این دانشگاه از طریق سامانه کشوری «سما لایو» که دارای امکانات و کیفیت بیشتری است، برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام نور کردستان امروز در نشست مجازی با خبرنگاران استان با اشاره به اینکه سامانه برگزاری آزمون پایان ترم دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جاری تغییر کرده است، اظهار داشت: به منظور رفاه حال دانشجویان و برگزاری بهتر و باکیفیت‌تر آزمون پایان ترم، اقدام به تغییر سامانه برگزاری این آزمون در این ترم تحصیلی شده است.

احمدی اضافه کرد: در این ترم آزمون دروس دانشگاه پیام نور در بستر سامانه کشوری سما لایو که باکیفیت‌تر و دارای امکانات بیشتری نسبت به سامانه ترم‌های گذشته است، برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه یکی از موارد اساسی در برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های مجازی کسب رضایت دانشجویان است، افزود: روز چهارشنبه یکم دی ماه آزمون آزمایشی در سامانه جدید به منظور ارزیابی اشکالات و آشنایی دانشجویان برگزار شد.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه در این آزمون آزمایشی بخشی از مشکلات شناسایی و رفع شد، ادامه داد: امروز پنجشنبه هم آزمون آزمایشی دیگری برگزار می‌شود تا دانشجویان با خیال راحت و بدون هیچ استرسی در امتحانات شرکت کنند.

احمدی با اشاره به اینکه سامانه سما لایو، شباهت‌های بسیاری با سامانه پیشین دارد، گفت: تیم‌های پشتیبان آموزشی، نرم افزاری و اطلاعاتی برای پاسخگویی به دانشجو مشخص شده‌اند که فهرست و شماره تماس آن‌ها در کانال دانشگاه به آدرس (kdpnu @) موجود است.

او اظهار داشت: به دانشجویان اطمینان داده می‌شود که آزمون‌ها با کمترین مشکل و چالش برگزار می‌شود و تیم پشتیبان به طور شبانه روز پاسخگوی آن‌ها خواهد بود.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به منظور پاسخگویی به سوالات دانشجویان در روز پنجشنبه دوم دی ماه ساعت ۱۱ در فضای مجازی خبرداد و یادآور شد: در این جلسه ابتدا نحوه استفاده از این سامانه آموزش و سپس به سوالات دانشجویان پاسخ داده می‌شود.

احمدی به تغییر امتحانات پایان ترم روز دوم دی ماه امسال اشاره کرد و گفت: در ۱۳ استان کشور از جمله کردستان براساس مجوز مرکز سنجش و آزمون دانشگاه تاریخ امتحانات دوم دی به ۲۷ همین ماه تغییر کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.