معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: بندر تجاری شادگان یکی از ظرفیت‌های مهم توسعه استان خوزستان به شمار می‌رود که باید روز به روز رونق یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا فتوحی معاون اقتصادی استاندار خوزستان در بازدید از بندر شادگان گفت: این بندر بسیار مهم و دارای موقعیت ویژه‌ای در ایجاد شغل، ارزش افزوده و تحرک اقتصادی است و می‌تواند در توسعه شادگان موثر باشد.

او افزود: با رفع موانع فرصت اشتغال برای یکهزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در منطقه فراهم و زمینه ایجاد تحول و رونق اقتصادی در شادگان خواهد شد.

به گفته فتوحی این بندر شرایط بسیار خوبی برای تجارت و واردات و صادرات دارد که می‌تواند وضعیت معیشت مردم شهرستان را رقم بزند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان بندر شادگان را دارای زیرساخت‌های مناسبی دانست که یکی از ظرفیت‌های مهم توسعه استان خوزستان به شمار می‌رود و به عنوان شاهرگ حیاتی باید روز به روز رونق یابد.

این مقام مسئول تخصصی بودن بندر شادگان را یکی از مزیت‌های این محل برشمرد که می‌تواند به محل گردشگری نیز تبدیل شود.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به افزایش سهمیه سفر لنج‌های باری در بندر شادگان افزود: باید زمینه برای پهلوگیری کشتی‌ها و لنج‌های باری در این بندر فراهم شود.

رضا فتوحی اضافه کرد: بخش عمده اقتصاد مردم در خوزستان مربوط به تجارت است و تسهیل در روند آن از اهداف مجموعه استان خوزستان است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.