مسائل ومشکلات سیستان و بلوچستان درجلسه هیأت دولت تشریح می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیرو دعوت رییس جمهور، با حضور در جلسه هیأت دولت مسایل و مشکلات استان را تشریح خواهم کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان  در نشست با مدیران سیستان و بلوچستان گفت: موضوعات مربوط به تأمین آب پایدار، تکمیل و احداث بزرگراه‌ها و راه‌های استان، ساماندهی حاشیه نشینی، تکمیل و توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی، توسعه فضا‌های آموزش، تأمین برق و تکمیل و بهسازی خطوط انتقال برق از مهمترین اولویت‌های استان است و سایر مسائل در حوزه‌های دیگر نیز با جدیت پیگیری می‌شود تا توسعه متوازن در استان شکل گیرد.

وی با تاکید بر پیگیری جدی تمامی مسائل استان تصریح کرد: برنامه‌ها و مسائل سیستان و بلوچستان باید به صورت اضطراری، میان مدت و بلند مدت در رأس پیگیری‌ها قرار گیرد.

گفتنی است: به دستور رئیس جمهور استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان به عنوان استان ویژه معرفی شدند که با انتصاب استانداران ویژه مقررشده تا استانداران این استان‌ها در فواصل زمانی معین در جلسات هیأت دولت شرکت کنند و با تشریح برنامه‌ها و مسائل و مشکلات موجود به صورت ویژه از سوی هیأت دولت پیگیری و رفع شود.

بر اساس دستور رئیس جمهور حسین مدرس‌خیابانی استاندار ویژه سیستان و بلوچستان با هدف تشریح آخرین وضعیت استان و بیان مسائل و مشکلات این خطه از کشور بزودی در نشست هیأت دولت شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار