فردی که شهریور امسال اقدام به ضرب و شتم محیط بان آستارایی کرده بود، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، وحید مصطفی دوست، رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: به همت مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان و مشارکت مأموران نیروی انتظامی؛ متخلف شروری که در درگیری با مأمور یگان حفاظت محیط زیست آستارا اقدام به ضرب و شتم محیط بان آستارایی کرده بود، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

او افزود: در پی درگیری پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان و مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا با متخلفان در اجرای مأموریت و جلوگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی در حوزه پناهگاه حیات وحش لوندویل؛ محیط بان آستارایی توسط یکی از متخلفان شرور به شدت مصدوم شد.

رئیس محیط زیست آستارا اظهار داشت: با حمایت قاطع و پیگیری‌های مجدانه مدیرکل محیط زیست گیلان و همچنین دستورات صادره از سوی مقام قضایی، فرد ضارب شناسایی و به مقامات مسئول معرفی شد.

مصطفی دوست با اشاره به اینکه اسماعیل ضرابی محیط بان مصدوم از ناحیه پا به شدت دچار آسیب شده است، ادامه داد: مراحل درمان این محیط بان وظیفه شناس با حمایت مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان در حال انجام است.

مجروح شدن محیط بان آستارایی با سلاح سرد

محیط بان اسماعیل ضرابی روز جمعه ۱۹ شهریور ماه توسط قاچاقچیان اراضی جنگلی با سلاح سرد مجروح شد.

مجروح شدن یک محیط بان در آستارا در درگیری با متخلفان

مأموران یگان حفاطت محیط زیست شهرستان آستارا در این روز حین گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت در داخل پناهگاه حیات وحش لوندویل با تعدادی از متخلفان که در حال قطع اشجار و خروج غیرقانونی از منطقه بودند، برخورد کردند که پس از جلوگیری از ادامه فعالیت، این محیط بان یگان آستارا از سوی این افراد مورد حمله قرار گرفت و با سلاح سرد از ناحیه پا به شدت مصدوم شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.