سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۵ هزار تن شن و نمک برای استفاده در جاده‌های استان ذخیره‌سازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین مالکی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۳۵ هزار تن شن و نمک برای استفاده در جاده‌های استان ذخیره‌سازی شد که ۳۰ هزار تن از این میزان شن و پنج هزار تن نمک است.

او افزود: این میزان شن و نمک هنگام بارندگی و بارش برف، یخبندان و لغزندگی جاده‌ها از سوی گروه‌های راهداری در مناطق برف‌گیر و سخت‌گذر استان با هدف جلوگیری از یخ‌زدگی و تسهیل در تردد خودرو‌ها استفاده می‌شود.


بیشتر بخوانید


مالکی اضافه کرد: در زمان بارندگی ۴۵۰ نیروی انسانی با ۳۰۲ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین، سبک و برف‌روب در قالب ۴۲ راهدارخانه به حالت آماده‌باش درمی‌آید.

او اظهار داشت: از مجموع راهدارخانه‌های استان فعالیت ۳۱ راهداری به‌صورت ثابت و ۱۱ راهدارخانه به‌طور فصلی و متناسب با بارندگی است.

مالکی ادامه داد: رانندگان عازم مناطق مختلف می‌توانند قبل از آغاز سفر با سامانه تلفن گویا ۱۴۱ از وضعیت راه‌های ارتباطی آگاهی کسب کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار