سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: مشکلات ۱۹ واحد تولیدی استان فارس بررسی و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع تولید اتخاذ شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خادم حمزه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ارتقا توان تولید اقتصاد مقاومتی استان فارس از تصمیم گیری برای رفع مشکلات ۱۹ واحد تولیدی استان فارس خبر داد و گفت: این واحد‌ها در مسیر فعالیت خود با موانع و مشکلاتی روبرو بودند که در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بررسی و مصوباتی در جهت رفع مشکلات گرفته شد.

او افزود: بیشتر مباحث جلسه امروز به سازمان صنعت، معدن و تجارت، بانک‌ها، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، شرکت توزیع نیروی برق شیراز و آب منطقه‌ای استان اختصاص داشت که در این نشست بصورت جداگانه با حضور مسئولان، مشکلات صنعتگران بررسی و مانع زدایی شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با توجه به اینکه همزمان با رسیدگی به مشکلات واحد‌های فعال، راه اندازی واحد‌های راکد نیز در اولویت کاری حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی قرار گرفته است لذا تلاش داریم با ایجاد ساختار منسجمی برای دبیر خانه کارگروه تلاش کنیم تا مشکلات واحد‌های تولیدی به صورت روزانه ابتدا در کمیته تخصصی ذیل کارگروه مطرح و سپس در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بصورت هفتگی مورد رسیدگی قرار گیرد در همین راستا از سیستم بانکی خواست به صورت فعال‌تر از گذشته با کارگروه همکاری نماید تا روند رسیدگی و راه اندازی معادن و واحد‌های راکد با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تاکید کرد: یکی از راه‌های تحقق رشد ۸ درصدی اقتصادی استان در سال ۱۴۰۱ توجه ویژه به واحد‌های فعال است که با ظرفیت پایین تولید می‌کنند و همچنین راه اندازی واحد‌های راکد استان تا از این ظرفیت‌ها حداکثر استفاده شود.

گفتنی است جلسه امروز کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس ۲۰ مصوبه برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار