هشدار هواشناسی اصفهان نسبت به انباشت آلاینده‌های جوی

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان از امروز تا اواسط این هفته هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با توجه به استقرار جوی پایدار در سطح استان تا اوسط این هفته و روند کاهشی دما، شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و تشدید آلودگی هوا به ویژه در کلانشهر اصفهان فراهم است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بارندگی در سطح استان نشد، گفت: آسمان بسیاری از مناطق در سه روز آینده نیز صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا بین یک تا سه درجه سانتیگراد سردتر می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی گفت: خور و بیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین میاندشت و میمه با دمای ۹ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.