استاندار سمنان گفت: برای رفع مشکلات محله‌های جنوب سمنان، راه اندازی سالن ورزشی و بازارچه‌های اقتصادی در این مناطق برنامه ریزی شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستاه‌های اجرایی در بازدید از محله‌های جنوب سمنان، مشکلات بافت‌های فرسوده، نیاز‌های فرهنگی و لزوم افزایش نشاط اجتماعی در محله اسلامی سرداران شهید سمنان را بررسی کردند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، آرامش و امنیت اجتماعی را یکی از نیاز‌های اصلی و حقوق شهروندی دانست و افزود:با همکاری پایگاه‌های بسیج در طرح رضویون و افزایش گشت‌های نیروی انتظامی، معتادین متجاهر و متخلفان جمع آوری و تا بهبودی در اقامتگاه نگهداری می‌شوند.

وی نشاط اجتماعی را سبب پویایی محیط‌های خانوادگی دانست و افزود: به منظور رفاه حال بانوان و افزایش نشاط اجتماعی یک سالن ورزشی به بانوان محله‌های جنوب سمنان اختصاص یافته است.

استاندار سمنان با اشاره به رونق اقتصادی با ایجاد کارگاه‌های کوچک و بستر سازی مشاغل خانگی گفت: با همکاری آموزش و پرورش در تخصیص ملک و بهزیستی در نوسازی و بهسازی آن،۷ باب منزل به کارگاه و بازارچه در این محل تبدیل خواهند شد.

عباس گلرو نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس بر لزوم تدوین نقشه راه برای ساماندهی مشکلات مناطق جنوب سمنان تاکید کرد و افزود: طرح جهش تولید مسکن در این مناطق را می‌توان با همکاری بنیاد برکت و دستگاه‌های اجرایی در تخریب بافت‌های فرسوده و بهسازی خانه‌های قدیمی اجرا کرد تا علاوه بر تامین مسکن، معماری و اصول زیبا سازی شهری هم حفظ شود.

انتهای پیام / ن 

برچسب ها: اشتغالزایی ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.