در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۸۹۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۲ هزار و ۶۰۵ واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (پنجم دی ماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۵۰۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۸۹۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۲ هزار و ۶۰۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۷۸۶ واحد در ارتفاع ۳۶۱ هزار و ۱۲۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فارس و اخابر بیشترین تاثیر را  در این دقایق بر شاخص بورس داشته اند. شستا، کدما و شبندر سه نماد پرتراکنش این لحظات بازار هستند.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۳۴ واحد بر روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۸۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپارس، فرابورس و  اتکا بیشترین تاثیر را برشاخص فرابورس داشته‌اند. حآفرین نیز پرتراکنش‌ترین نماد این لحظات فرابورس است.

در ساعت  ۱۰:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۵ هزار و ۷۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۴۲۴ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۶۲۶ واحد در ارتفاع ۳۶۰ هزار و ۲۸۲ واحدی قرار گرفت. فولاد، فارس و نوری سه نماد تاثیر گذار بر شاخص بورس در این دقایق هستند. شستا، کدما و شبندر نیز سه نماد پرتراکنش این دقایق بازار هستند.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۴۷ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۶۸ واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۵ هزار و ۹۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۹ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت دو هزار و ۱۸۰ واحد در ارتفاع ۳۵۹ هزار و ۷۲۷ واحدی قرار گرفت. فولاد، فارس و نوری سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس هستند. شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۵۹ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۵۷ واحدی قرار گرفت. بپاس، شگویا و زاگرس بیشترین تاثیر را در این لحظات بر شاخص فرابورس داشته‌اند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۴۸۹ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۱۵ واحدی متوقف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار