آغاز رزمایش گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از آغاز رزمایش مشترک «الرکن الشدید ۲» خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری فلسطین الآن، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که این رزمایش مشترک بسیاری از فعالیت‌های آموزشی و نظامی برای تبادل تجربیات بین همه‌ی جناح‌های مقاومت به منظوردستیابی به هماهنگی، یکسان سازی مفاهیم و اجرای سریع و کارآمد وظایف را شامل می‌شود.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین هم چنین تصریح کرد که این رزمایش‌ها با مانور نظامی مشترک (الرکن الشدید ۲) تمام می‌شود. بر این اساس این رزمایش‌ها با هدف ارتقای کارایی و آمادگی رزمی جناح‌های مقاومت به منظور مقابله با تهدید‌های مختلف برگزار می‌شود.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ۲۵ آذر و همزمان با سی‌وچهارمین سالگرد تأسیس این جنبش، مانور ۲ روزه «سپر قدس» را با هدف بالابردن سطح آمادگی نیرو‌های القسام جهت مقابله با هرگونه تجاوز دشمن علیه باریکه غزه برگزار کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین طی ۱۲ روز نبرد «شمشیر قدس» در نوار غزه بیش از ۴ هزار موشک به اقصی نقاط اراضی اشغالی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی شلیک کرد که سرانجام صهیونیست‌ها را مجبور به اعلام آتش بس کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار