پیش‌بینی درآمد مالیاتی ۲ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومانی کرمانشاه

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه، از پیش‌بینی درآمد مالیاتی ۲ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومانی کرمانشاه در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عزیزالله عباسپور مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، از پیش‌بینی درآمد مالیاتی ۲ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومانی کرمانشاه در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.

او با توجه به پیش‌بینی مالیاتی استان در سال ۱۴۰۰ که یک هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان بود،افزود: با این حساب پیش‌بینی مالیاتی استان ۸۱ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر است.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: درآمد‌های مالیاتی استان از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و سه میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که با همکاری موعدیان مالیاتی این رقم محقق شده است.

او در توضیح چگونگی تأمین افزایش درآمد‌های مالیاتی استان، بیان داشت: در آمدی پیش‌بینی شده یقیا فشاری بر مردم و موعدیان وارد نخواهد کرد و بیشتر درآمد از محل خانه‌های خالی، ماشین‌های گران‌قیمت، باغ ویلا‌ها و خانه‌های گران‌قیمت و همچنین فرار‌های مالیاتی و معوقات مالیاتی تأمین خواهد شد و کسانی که دفاتر و اسناد معتبر دارند دغدغه‌ای بابت مالیات ناحق نداشته باشند.

عباسپور در جواب نگرانی تولید کنندگان از این افزایش درآمد‌های مالیاتی، افزود: در بودجه سال آینده بر حمایت از تولید تأکید شده، بنابراین تولید کنندگان دغدغه‌ای در این راستا نداشته باشند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.