میزبانی خانۀ نوآوری از نمایشگاه هنری

نمایشگاهی از آثار نقاشی و قلم زنی مریم خسروی، تا دهم دی‌ماه در خانۀ خلاقیت و نوآوری اصفهان پذیرای دوست‌داران هنر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مریم خسروی هنرمند نقاش که فعالیت در رشته‌های هنری را از ۱۵ سالگی شروع کرده، دربارۀ نمایشگاه آثار خود گفت: طی ۱۸ سال فعالیت هنری علاوه بر نقاشی در رشته‌های قلم‌زنی، میناکاری، چرم‌دوزی و سرمه‌دوزی نیز کار کردم و به طور خاص، رشته قلم زنی را تا سطح پیشرفته ادامه دادم.

وی گفت: در نمایشگاهی که از ششم دی‌ماه در خانه خلاقیت و نوآوری برپا می‌شود، ۱۹ تابلوی نقاشی، تعدادی سنگ مرمر و چهار تابلوی قلم‌زنی به همت خانۀ خلاقیت و نوآوری و با مشارکت شهرداری منطقه سه اصفهان، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی درباره سبک آثار خود گفت: آثار نقاشی این نمایشگاه در سبک رئال و سورئال، آثار مینیاتور در سبک‌های هرات و معاصر و آثار نقاشی روی سنگ نیز در سبک قاجار و معاصر کار شده‌اند.

خسروی گفت: موضوع آثار نقاشی حاضر در این نمایشگاه «طبیعت بی جان»، موضوع آثار قلم‌زنی گل ومرغ، «عامیانه و تذهیب»، موضوع آثار مینیاتور «شکار و عاشقانه» و موضوع کار‌های نقاشی روی سنگ نیز «پرتره، مینیاتور و شکار» است.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار هنری مریم خسروی می‌توانند تا دهم دی‌ماه، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸، به خانه خلاقیت و نوآوری اصفهان واقع در خیابان ابن سینا، کوچۀ شهید مصطفوی سر بزنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار