Final Fantasy پرفروش‌ترین مجموعه بازی‌های ویدئویی در طول تاریخ، رونمایی از سری ۱۶ خود را به تعویق انداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از ign، شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس تایید کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، توسعه بازی Final Fantasy ۱۶ به تعویق افتاده و رونمایی بزرگ بعدی تا بهار ۲۰۲۲ انجام نخواهد شد. مجموعه بازی Final Fantasy نام مجموعه‌ای علمی–تخیلی و چند رسانه‌ای است که می‌توان آن را در دسته بهترین آثار نقش آفرینی منتشر شده در طول تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی قرار داد. این مجموعه که موفق‌ترین و محبوب‌ترین رسانه شرکت اسکوئر انیکس می‌باشد، تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیون نسخه فروش داشته و جزو پرفروش‌ترین مجموعه‌ بازی‌های ویدئویی در طول تاریخ محسوب می شود.

نائوکی یوشیدا تهیه‌کننده Final Fantasy ۱۶، خبر تعویق را در توئیتر خود به اشتراک گذاشت و از اینکه او و تیمش قادر به اجرای وعده‌های خود برای نمایش بیشتر قسمت‌های مورد انتظار بعدی در سری Final Fantasy ۱۶ در سال ۲۰۲۱ نیستند، عذرخواهی کرد. یوشیدا نوشت: "زمانی که آخرین بار با هم صحبت کردیم، قول دادم اطلاعات بیشتری در مورد Final Fantasy XVI در اواخر سال ۲۰۲۱ داشته باشم. با این حال، متأسفم که به شما اطلاع می‌دهم که نمی‌توانم به این قول عمل کنم، زیرا شیوع گسترده کرونا مانع از رونمایی در تاریخ مقرر شد".

تصویر بازی

وی ادامه داد: "به‌ عنوان آخرین نسخه اضافه شده به سری Final Fantasy که برای پلی‌استیشن ۵ در حال توسعه است، Final Fantasy XVI تیم قابل‌ توجهی متشکل از سازندگان با استعداد از سراسر جهان را جمع‌آوری کرده است. مجبور شدیم با اجازه دادن به کارکنان برای انجام وظایف خود از خانه و به صورت دورکار، این نیروی کار را غیرمتمرکز کنیم".

گفتنی است که Final Fantasy ۱۶ برای اولین بار در رویداد PS۵ سپتامبر ۲۰۲۱ با یک تریلر سینمایی معرفی شد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.