برگزاری مراسم یادبود فرزند سبلان، «شهید ایرلو» در اردبیل

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری مراسم یادبود سردار شهید حاج «حسن ایرلو» صبح فردا در مهدیه اردبیل خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: شهید حاج «حسن ایرلو» جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، برادر ۲ شهید و سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن، فرزند برومند و خلف استان اردبیل بود که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و کوتاهی دولت‌های استکباری برای انتقال ایشان به کشور جان خود را از دست داد.

او ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر ایشان در تهران، مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در استان اردبیل نیز با حضور آحاد مختلف مردم اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: از همه آحاد مختلف مردم به ویژه اهالی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان نیز دعوت می‌شود تا در این مراسم معنوی حضور پرشور داشته باشند.

بحرالعلومی ادامه داد: این سردار نقش پر رنگی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به ویژه در یمن داشته و این مراسم برای تکریم از فداکاری‌های آن شهید سفر کرده برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.