مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: روشنایی ۱۲/۴ کیلومتر از جاده شهید کلانتری ارومیه تامین شد.

اکبر حسن‌بکلو  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، اظهار کرد: برای روشنایی جاده شهید کلانتری تاکنون ۱۲/۴ کیلومتر از مسیر ۲۲ کیلومتری این محور کابل کشی شده است و برای کابل کشی ۹ کیلومتر باقی‌مانده نیز اقدام خواهد شد.

وی ضمن تشریح اقدامات انجام شده در راستای روشنایی محور شهید کلانتری در سال‌های اخیر گفت: علی‌رغم اینکه تامین روشنایی جاده‌های مواصلاتی بین شهری استان از وظایف ذاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، در سال ۹۷ شرکت توزیع نیروی برق استان از سوی فرمانداری جهت خروج پروژه از حالت راکد، مکلف به اجرای این پروژه شد.

حسن بکلو ادامه داد: پس از تکلیف فرمانداری شهرستان ارومیه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی صرفا" جهت خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکل منطقه اقدام به اجرای پروژه تامین روشنایی این محور کرد و هرساله به نسبت اعتبار تخصیص یافته اقدامات لازم را انجام داده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: این شرکت از سال ۹۷ اجرای پروژه با خرید اجناس مورد نیاز پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال وارد فاز اجرایی شد.

وی تصریح کرد: تعیین شرکت پیمانکار پروژه و اجرای ۲.۴ کیلومتری کابل کشی توسط شرکت پیمانکار در سال ۹۸ از اقدامات انجام شده این شرکت در راستای تامین روشنایی محور شهید کلانتری می‌باشد.

حسن‌بکلو خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ نیز با تخصیص اعتبار ۶۲۰۰ میلیون ریال کابل کشی مسیر ۵ کیلومتری توسط شرکت پیمانکاری انجام شد.

وی اظهار کرد: ۵ کیلومتر دیگر نیز از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون کابل کشی شده است و مجموع کابل‌کشی محور شهید کلانتری تاکنون به ۱۲/۴ کیلومتر رسیده است و  ۹کیلومتر باقیمانده نیز به میزان اعتبار تخصیصی در برنامه کاری شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: خادمان مردم در شرکت توزیع نیروی برق استان بی‌وقفه و شبانه روز در تلاش هستند تا مردم در جای‌جای این استان از نعمت روشنایی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.