هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (سه شنبه) با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین روز از هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس، امروز (سه شنبه) ۴ دیدار برگزار خواهند شد که در مهم‌ترین بازی لیورپول در خانه لسترسیتی به مصاف این تیم خواهد رفت.

در آخرین بازی امروز از ساعت ۲۳ لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان تیم لیورپول خواهد بود. لیورپول از ۱۸ بازی صاحب ۴۱ امتیاز است و پس از منچسترسیتی به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به چلسی در رتبه دوم جدول قرار دارد. لسترسیتی هم از ۱۷ بازی ۲۲ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دهم جدول جای گرفته است.

لسترسیتی که فصل گذشته با کسب عنوان پنجمی، لیگ جزیره را به پایان رساند؛ در این فصل شرایط ناگواری را تجربه می‌کند. این تیم که در نیم‌فصل اول حتی چند هفته‌ای حضور در بین تیم‌های پایین جدول را نیز تجربه کرد، چند وقتی است که بین رتبه نهم و دهم در رفت و آمد بوده است.

شاگردان برندان راجرز خوب می‌دانند که اگر بخواهند به تیم خود سر و سامان بدهند و به رتبه‌های بالای جدول برسند، باید در این بازی‌های خانگی به پیروزی برسند. روباه‌ها با کسب ۳ امتیاز در این دیدار خانگی می‌توانند خود را به رتبه هشتمی برسانند.

شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول هم که به تدریج خود را به بالای جدول رسانده اند، می‌دانند پیروزی در این دیدار خارج از خانه بسیار ارزشمند است و ضمن حفظ جایگاه دومی خود، می‌توانند امیدوار باشند که در ادامه راه خود را به منچسترسیتی برسانند.

این دو تیم پیش از این اول ماه دی در چارچوب لیگ اتحادیه هم به مصاف هم رفتند که آن بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی ۳-۳ به پایان رسید و لیورپول در ضربات پنالتی موفق شد لستر را شکست دهد. حالا این بازی می‌تواند دیدار انتقامی برای روباه‌ها باشد.

نکات آماری

  • لسترسیتی در آخرین بازی خود برابر لیورپول در لیگ برتر، فوریه سال گذشته با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. آخرین باری که لستر ۲ بار پیاپی برابر سرخ‌ها به پیروزی رسیده است به آوریل سال ۱۹۹۹ برمی‌گردد.
  • لیورپول از ۴ بازی خارج از خانه برابر لسترسیتی در سه بازی به پیروزی رسیده است.
  • لسترسیتی در ۱۰ سال گذشته، دو بار در آخرین بازی سال تقویمی شکست خورده است.
  • در هفت سال گذشته لیورپول هیچگاه در بازی آخر سال شکست نخورده است.

دیگر بازی‌های مهم

در دیگر بازی‌های مهم به لحاظ جدولی، از ساعت ۱۸:۳۰ در ۲ بازی همزمان، تاتنهام رده پنجمی برابر ساوتهمپتون رده چهاردهمی و وستهام رده ششمی برابر واتفورد به میدان خواهند رفت.

تاتنهام که از ۱۶ بازی، ۲۹ امتیاز اندوخته، با کسب ۴ پیروزی طی ۵ بازی گذشته خود را از میانه‌های جدول به رتبه پنجم جدول رسانده و در تلاش است به جمع چهار تیم برتر جزیره برسد تا بتواند در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد.

وستهام هم که تا دو هفته قبل در جایگاه چهارم جدول به سر می‌برد با ۲ شکست پیاپی در دو هفته اخیر، جایگاه چهارمی خود را از دست داد و با ۲۸ امتیاز از ۱۸ بازی به رتبه ششم تنزل پیدا کرد. حالا دیوید مویس برای آن که تیمش از کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان جا نماند، تلاش خواهد کرد تا در خانه تیم رده هفدهمی واتفورد ۳ امتیاز کامل را به دست آورد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار