معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار گفت: ۲۵ واحد نانوایی متخلف در این شهرستان جریمه، کسر سهمیه و با دستورات قضایی پلمب شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  علیرضا میر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار در حاشیه بازدید از نانوایی‌های شهرستان چابهار گفت: برای کیفیت نان بر روی موضوع وزن چانه و رعایت نکات بهداشتی تاکید زیادی وجود دارد گفت: ۲۵ واحد نانوایی متخلف در این شهرستان جریمه، کسر سهمیه و با دستورات قضایی پلمب شدند.

علیرضا میر گفت:در مجموع ۸۹ واحد نانوایی شامل ۲۸نانوایی روستایی، ۶۱ واحد نانوایی حمایتی نوع یک و نوع ۲ و صنفی صنعتی در سطح شهرستان چابهار فعال است.

وی  گفت:هیچ مشکلی در تامین آرد چابهار وجود ندارد .

میر  گفت: سهمیه آرد کل شهرستان در حوزه‌های شهری، روستایی و نانوایی‌ها جمعا نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ تن است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار  گفت: نظارت دقیق و مستمر اولویت اصلی کارگروه آرد و نان است.

وی گفت: کوچکترین تخلف نانوایی‌ها مشمول برخورد قانونی می‌شود.

میر  گفت: اهمیت دادن به بهداشت و کیفیت نان یکی از مهمترین وظایف کارگروه آرد و نان بوده و برای این موضوع جدیت لازم است.

وی گفت: آرد و نان یکی از کالا‌های اساسی مردم است و می‌طلبد که با جدیت بیشتر بر فرایند تولید آن دقت و نظارت انجام و با هرگونه مورد خلاف در حوزه تولید، کیفیت، کمیت و عدم رعایت مسائل بهداشتی و تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها برخورد قاطع شود.

میر گفت: در راستای نارضایتی‌های مردمی در حوزه نانوایی‌ها، اعضای کارگروه ویژه آرد و نان که متشکل از فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه نانوایی‌ها، بهداشت، اداره غله و تعزیرات است ورود جدی پیدا کردند.

وی گفت: کارگروه آرد و نان شهرستان چابهار باید به صورت مستمر و مداوم در طول هفته نظارت‌ها را داشته باشد و همه اعضای کارگروه به صورت محسوس و نامحسوس در شهر و روستا ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار