مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: مردم خیر استان از اول امسال تا پایان آذر ۲۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان اظهار داشت: این میزان صدقه از ۴۰ هزار صندوق کوچک و بزرگ در تمام شهرستان‌های استان و همچنین کمک‌های موردی، جمع آوری شده است.

طوسی با بیان اینکه ۱۳ میلیارد ریال از این مبلغ از طریق صندوق‌های صدقه و۱۲ میلیارد ریال نیز در قالب کمک‌های موردی نیکوکاران بوده است، گفت: ۱۰۰ درصد این صدقات در هر شهرستان برای نیازمندان همان منطقه هزینه شده است.

او اضافه کرد: ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش کمک‌های موردی، معیشت، درمان و سایر خدمات حمایتی برای نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان ادامه داد: همچنین ۹ میلیارد ریال در بخش کمک به تامین مسکن، ۲ میلیارد ریال کمک به تحصیل نیازمندان، ۲۵۰ میلیون ریال در زمینه کاریابی برای مددجویان و ۲۵۰ میلیون ریال نیز در بخش کمک به نیازمندان از طریق تعامل با موسسات خیریه هزینه شده است.

طوسی با بیان اینکه هم اکنون ۷۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان هستند، افزود: ماهیانه ۳۶۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به این تعداد مددجو پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.